20 de accesorii “must have” la birou

Am modificat articolul ultima data pe: 17.10.19

 

Cel mai bun birou este cel echipat in mod corespunzator, astfel incat sa ai in jurul tau tot ce ai nevoie pentru a-ti desfasura activitatea intr-un mod util si simplu.

Pentru a-ti face munca la birou mai placuta, exista o serie de accesorii “must have” in astfel de conditii. Ia in calcul sa cumperi urmatoarele articole, ce iti pot fi de un real folos:

 

Suport pentru picioare

Un astfel de produs te va ajuta sa iti relaxezi picioarele si sa ai o pozitie cat mai corecta atunci cand esti la masa de lucru. El va contribui la imbunatatirea circulatiei la nivelul membrelor inferioare, dar si la reducerea presiunii care poate deranja coloana vertebrala.

 

Perna lombara

Acest accesoriu iti va fi de folos deoarece ajuta la pozitionarea corecta a vertebrelor, fortandu-le sa stea cat mai drepte. In acelasi timp detensioneaza coloana si te va ajuta sa te relaxezi si sa nu mai resimti durere la nivelul spatelui.

 

Perna pentru sezut

Din moment ce stai multe ore in sezut, aceasta perna va fi potrivita pentru a te simti cat mai bine. Ea are forma literei “U” si va contribui la ameliorarea durerilor de spate si coccis.

 

 

Obiecte anti-stres

Cu totii resimtim stres la locul de munca si incercam sa gasim fel si fel de modalitati pentru a-l elimina sau a-i reduce nivelul. O idee foarte buna ar fi sa ai mereu la indemana tot felul de obiecte care te vor relaxa: jucarii de diverse forme, cu tot felul de texturi, confectionate din burete moale, ce pot fi stranse in palma, cub rubic, bile, fidget spinner, fidget cube, lumanari parfumate, difuzoare cu aromaterapie etc.

Ai insa in vedere si confortul celorlalti colegi, daca lucrezi in birou cu mai multe persoane, si nu alege ceva ce ar putea deranja.

 

Lampa

Daca lumina care bate pe masa ta de lucru nu este suficienta, atunci opteaza pentru o lampa. Piata online e plina de astfel de produse, iar ele au o multime de modalitati de alimentare (priza 220 V, baterii, USB etc.), astfel incat sa gasesti un articol perfect pentru tine, simplu si placut de intrebuintat.

 

Ceas

Chiar daca ai telefonul mereu la indemana sau lucrezi pe un laptop unde e mereu afisata ora, nu ar fi o idee rea sa ai si un ceas de birou clasic. Avandu-l in permanenta in raza te de actiune, te va ajuta sa te organizezi mai bine si sa fii o persoana cat mai punctuala.

 

Instrumente de scris

Bineinteles ca aceste accesorii nu pot lipsi. Achizitioneaza-ti tot ce ai nevoie, pentru a nota totul intr-un mod cat mai placut si util. Daca e necesar, foloseste-te si de culori, cumparand pixuri in diverse nuante. Daca iti place sa scrii de mana ia in calcul si varianta unui stilou si tine pe aproape si un creion, in cazul in care nu esti sigur/a de anumite insemne.

 

Ventilator

Acest accesoriu va fi de un real folos in sezonul cald. Poate aerul conditionat nu ajunge suficient de bine la tine sau poate nici nu exista o astfel de dotare in spatiul tau. Cumpara un astfel de produs pentru birou, ce are dimensiuni reduse si se poate conecta de multe ori chiar si la USB-ul de la computer.

 

Organizatoare

Daca vrei sa gasesti mereu ceea ce cauti, trebuie sa ai in spatiul tau de lucru tot felul de obiecte care sa te ajute sa te organizezi: tavi de documente, suporturi pentru dosare, cutii pentru instrumente de scris, cutii din carton pentru lucruri etc. Astfel, mereu vei sti ce si unde ai si nu vei mai pierde timp pretios cautand.

 

 

Casti

Daca ti se permite sa asculti muzica in timpul programului de lucru, castile nu trebuie sa lipseasca din setul tau de accesorii. Ele pot fi de diverse tipuri, dupa cum iti e mai confortabil si iti ofera intimitatea necesara pentru a te bucura de melodiile preferate fara a-ti deranja colegii.

 

Foarfece

Nu se stie niciodata cand ai nevoie de acest produs. Ba trebuie sa tai o bucata de hartie, ba e un ambalaj care-ti da batai de cap si asa mai departe. Sunt o multime de situatii in care un foarfece iti va fi de ajutor, asadar, trebuie sa il ai mereu la indemana.

 

Capsator

Acest accesoriu e de folos pentru a organiza cat mai bine hartiile, pentru a prinde tot felul de notite etc. El poate avea marimi diferite, motiv pentru care iti va fi de ajutor unul mai mic daca nu vrei sa capsezi multe foi, dar vei avea nevoie de un model mai mare, cand volumul de coli e mai generos.

 

Perforator

Perforatorul e un produs ce contribuie la prinderea diverselor coli in dosare. El le va gauri pe margine, astfel incat sa faci totul cat mai simplu si foile sa se poata introduce cu usutina.

 

Scoci

Rola de scoci este fara doar si poate un “must have”. Vei putea lipi cu usurinta pagini care se desprind sau poate doresti sa afisezi in diverse locuri fotografii, imagini, grafice etc.

 

Agrafe

Aceste accesorii reprezinta o modalitate simpla si rapida de a prinde mai multe foi. Pot avea diverse forme, dimensiuni si culori, asadar, vei gasi exact ceea ce ai nevoie. Trebuie doar sa cauti.

 

Cos de gunoi

Un astfel de produs e ceva ce trebuie sa ai mereu la indemana. In fiecare zi avem lucruri pe care le aruncam, fie ca vorbim de hartii care nu ne mai sunt necesare, ambalaje de la fel si fel de lucruri, servetele etc.

Gama de produse de acest fel este una foarte variata, motiv pentru care nu va fi dificil sa gasesti accesoriul potrivit pentru biroul tau, care sa se potriveasca in designul incaperii.

 

Cutter

Un cutter poate fi si el de ajutor, mai ales atunci cand doresti sa desfaci un pachet sau sa tai drept diverse lucruri. Tine la indemana un astfel de accesoriu si cu siguranta iti va fi util candva.

 

Kit de curatare

Cand te afli la birou, e bine sa ai si o serie de produse care vor ajuta la curatarea diverselor obiecte: ecran la PC, laptop, mobila, ochelari etc. Vezi sa alegi substanta potrivita pentru fiecare lucru in parte si sa stergi cu o laveta care sa nu zgarie suprafetele vizate.

 

 

Imprimanta

Vorbim acum de unul dintre cele mai mari accesorii care pot fi in biroul tau, asadar, ia in calcul spatiul destinat unui astfel de aparat. O imprimanta poate fi de mare folos, mai ales daca iti indrepti atentia spre un device multifunctional, care poate si scana, dar si xeroxa.

 

Coli de hartie

Cine nu are nevoie de astfel de produse atunci cand lucreaza la birou? Cele mai utile si frecvent intalnite sunt foile A4. Ele pot fi si colorate, in eventualitatea in care ai nevoie de hartie in diverse nuante.

Acestea sunt accesoriile pe care e bine sa le ai in birou, ce te vor ajuta sa-ti desfasori activitatea in cele mai bune conditii.

 

 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 voturi, media: 5.00 din 5)
Loading...